Zákazníci se nás často ptají, jakou dopravou jim zboží přivezeme a jak bude probíhat komunikace s řidičem. Někdy vznikne potřeba se také domluvit na podrobnostech při doručení. Případně balíček doručit v přesně daný den apod. V tomto článku si vysvětlíme, jak to funguje a co dělat.


Jak funguje služba PPL Private?

U dodávky repasované techniky využíváme výhradně přepravní společnost PPL a její prémiovou službu “PRIVATE“, která je zaručuje nadstandardní služby během doručení. Lze použít samozřejmě jak pro soukromé, tak pro firemní adresy. Výhodou je vyšší komfort při doručení, včetně komunikace s řidiči dopravce, než u běžněji využívané služby doručování balíků na firemní adresy.

PPL private obsahuje tyto prémiové služby:
  • Doručení v pracovní dny a v sobotu
  • Možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) - platné ve vybraných lokalitách
  • Osobní odběr v síti PPL ParcelShop.
  • Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin
  • Možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu

V praxi to funguje tak, že od nás jako od prodejce, obdržíte e-mailem po potvrzení objednávky i informaci o zpracování zákazky. Předvečer rozvozu dostanete další emailovou zprávu již od dopravce, abyste se na doručení mohli připravit. V den rozvozu pak dorazí informační SMS na váš mobilní telefon. V SMS naleznete kontakt na rozvozového řidiče, zda je možná platba kartou a další informace. Řidiče pak můžete na uvedeném čísle kontaktovat a domluvit s ním podrobnosti doručení.

Pokud balík potřebujete nasměrovat na jinou adresu, odběrné místo parcelshop, nebo změnit dobu doručení, to vše můžete provádět na stránce www.pplbalik.cz, kde můžete podrobnosti doručení upřesnit. To se může hodit, pokud potřebujete náhle odcestovat, nebo se jinak změní vaše životní okolnosti.

Jak na to?

Vyčkejte na email od dopravce, kde bude uvedeno číslo balíku (formát: 40000000000). Číslo balíku zadejte do políčka na stránce www.pplbalik.cz. Po zadání čísla, se vám objeví informace o zásilce, odesílateli a adrese doručení. V případě potřeby můžete změnit: Adresu příjemce, večerní doručení, datum doručení, upravit telefon příjemce, nebo vybrat odběrné místo PPL ParcelShop.

V případě, že máte další otázky, nebo podezření, že se během dodání něco nezdařilo, je možné kontaktovat infolinku přepravce. Při dotazu na svou zakázku, mějte vždy připravené číslo balíku.

Kontaktní telefon: 225 331 500
Kontaktní email: info@ppl.cz

My v Netstores chápeme, jak je pro Vás důležitá kvalita doručení a že to ovlivňuje celkový dojem z nákupu. Proto platíme dopravci za prémiový způsob doručování, aby potíží s dodávkami bylo co nejméně.