Reklamace je nepříjemná záležitost pro všechny zúčastněné strany. Proto se jim snažíme co nejvíce předcházet. Pokud se i přes tuto péči závada objeví, rádi bychom našim zákazníkům co nejvíce ulehčili práci a snížili náklady s tím spojené. Z tohoto důvodu je možné požádat naše obchodní oddělení o přepravní etiketu, kterou lze snadno zboží odeslat zpět. Jak na to, ukazuje následující návod.

Informace o závadě a kvalitní balení

Pro vyřízení reklamace je potřeba co nejpřesněji popsat závadu. Ideálně za jakých podmínek k ní dochází, tak aby si ji technik dokázal nasimulovat. Balíček je také nutné pečlivě označit, aby bylo zřejmé že se uvnitř nachází zboží určené pro servis.

Kvalitní balení je nutností. Balík bude cestovat přes několik překladišť a po třídících linkách. Během této cesty zažije značný počet drobných pádů, vibrací a bude měnit svou polohu. Pokud by nebyl balík velmi důkladně zabalen s pevnou výplní a s dostatečnými deformačními zónami obalu, výsledkem by bylo zničené zboží. Proto balení věnujte opravdu velkou pozornost.

Při odeslání balíku se proto, prosíme, držte těchto zásad:

  1. do balíku přiložte kopii faktury a popis závady
  2. zásilku viditelně označte nápisem REKLAMACE a číslem " LP18-XXXXX "
  3. řádně zboží zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo

Odeslání připraveného balíku

Pokud již máte správně zabalený balík a obdrželi jste etiketu PPL. Postupujte podle následujících bodů:

  1. vytiskněte etiketu, přeložte na formát A6 a nalepte průhlednou lepenkou na balík
  2. v případě, že používáte starší krabici, odstraňte původní etikety a čárové kódy
  3. vyberte vhodný parcelshop: www.pplparcelshop.cz (pozor, síť Žabka zásilky nepřijímá)
  4. v případě potíží, kdy zaměstnanec parcelshopu neví, jak balík přijmout, musí vybrat v systému možnost: "ZÁKAZNÍK S DATY/ONLINE BALÍK".

Jak najdu nejbližší PPL Parcel Shop

Vyhledejte na mapě nejbližší obchod, který balíky do sítě PPL přebírá. Síť je velmi hustá, takže se ve vašem okolí může nacházet několik partnerských obchodů. Ještě předtím, než balíček na pobočku zanesete, doporučujeme vybraný obchod kontaktovat předem a domluvit se že balík mohou převzít.

PPL ParcelShop


Jak vypadá etiketa PPL

Etiketu PPL vám pošle naše obchodní oddělení. Etiketu vytiskněte a přeložte na formát A6. Takto etiketu nalepte průhlednou páskou na balík a dbejte aby byl dobře čitilný čárový kód.

PPL Etiketa

Kontakt na obchodní oddělení Netstores.


Informace pro zaměstnance PPL Parcel Shopu

Protože balíky do sítě PPL nepřijímají zaměstnanci některých poboček PPL Parcel Shop přiliš často, může se stát, že nevědí jak na to a volí možnost zákazník s etiketou, což není platný způsob. V tomto případě informujte obsluhu, že musí vybrat v systému možnost:
"ZÁKAZNÍK S DATY/ONLINE BALÍK", tak jak ukazuje tento obrázek.

Software obrazovka parcelshop