Vše o dopravě zboží

Dopravní metody a doba doručení


Zboží Vám dopravíme až domů. Naším dlouhodobým cílem je jednoduchost, srozumitelnost při objednání a kvalita při doručení. Z následujících informací se dozvíte další užitečné informace.

  1. Dodací doba - v průměru zákazník obdrží své zboží během 2 pracovních dní.
    Objednávka, která dorazí do 10. hodiny, se zpravidla ještě týž den zpracuje a odešle.* Řidiči PPL vyzvedávají zboží ze skladů kolem 12. hodiny. Pozdější expedice v týž den tak již nejsou možné.
  2. Dopravce PPL# - repasovaná technika a výprodejové zboží se expeduje ze skladů v rámci ČR, kde logistiku zajišťuje PPL.
  3. Dopravce SPS / Express One Slovakia - jedná se o spolupracujícího dopravce s českou zásilkovou službou PPL. Funguje to tak, že v ČR vyzvedne zboží PPL a na slovenské straně dodá společnost SPS / Express One Slovakia. Dobírky jsou vybírány v hotovosti v EUR a přepočtené z hodnoty CZK dle denního kurzu.
  4. Dopravce DHL - používáme pro velkoobjemové zakázky, nebo pro extra křehké zboží, jako některé typy tiskáren. Stejně tak pro velké objednávky na Slovensko, kde se zboží musí balit na paletu.
  5. Dopravce TopTrans - nové zboží se odesílá ze skladu Bor u Tachova, kde je pouze nové zboží a logistiku zajišťuje TopTrans.
  6. Osobní odběr - nechcete-li čekat na řidiče doma, využijte odběrného místa PPL ParcelShop nebo ParcelBox. Prodejnu pro osobní odběr neprovozujeme. Šetříme náklady a díky tomu je zboží pro vás levnější.
  7. Polohy skladů - zboží se nachází na různých skladech v ČR, to kde je uložené vidíte v košíku objednávky. Prakticky to pro vás však nic neznamená. Dopravné je po ČR stejné a platíte jej maximálně jednou. Je-li třeba další doprava z jiného skladu, platíme jej my, pro vás je zdarma.
  8. Doprava zdarma - u objednávky nad 10 000 Kč je dopravné po ČR zdarma.
  9. Cena dopravy ČR - u objednávek pod 10 000 Kč se dopravné pohybuje od 45 Kč do 129 Kč podle typu zboží a způsobu převzetí balíku. Balné se u nás neplatí. Zboží je navíc vždy pojištěno proti škodám v plné hodnotě.
  10. Dobírka ČR - sazba je jednotně 60 Kč za každý balík. Bezpečnější variantou dobírky je bezkontaktní platba řidiči kartou.
  11. Cena dopravy SK - vychází okolo 7€ (záleží na denním kurzu).
  12. Dobírka SK - stojí okolo 4€ (záleží na denním kurzu).

Přehled dopravních možností

Země

Dopravce

Typ

Doručíme

Cena dopravy

Platba dobírky

CZ

PPL

Balík

na odběrné místo ParcelShop, ParcelBox

45 Kč

hotově / karta (dle odběrného místa)

CZ

PPL

Balík

jako balík do ruky

129 Kč

hotově / karta

CZ

TopTrans

Balík

jako balík do ruky

129 Kč^

pouze hotovost

CZ

DHL

Paleta

na adresu paletou za první dveře

ZDARMA##

hotově / karta

SK

SPS / Express One Slovakia

Balík

na odběrné místo Slovak Parcel Service

119 Kč

hotově / karta (dle odběrného místa)

SK

SPS / Express One Slovakia

Balík

jako balík do ruky

199 Kč

hotově / karta

SK

TopTrans

Balík

jako balík do ruky

199 Kč ^

nelze

SK

DHL

Paleta

na adresu paletou za první dveře

ZDARMA##

pouze hotovost

Sledování odeslaných balíků a palet

Níže naleznete odkazy ke sledování zásilek na webu dopravců. Pokud byste si s tím nevěděli rady, můžete se obrátit na naše obchodní oddělení

Balíky a palety CZ

Balík:
Sledování balíku PPL
Sledování balíku TopTrans

Paleta:
Sledování palety DHL Freight CZ

Balíky a palety SK

Balík:
Sledování balíku na webu PPL
Sledování balíku na webu Express One Slovakia
Sledování balíku na webu TopTrans

Paleta:
Sledování palety DHL Global

Balení zboží a reklamace

Kvalita balení - Uvědomujeme si, že zaslání zboží je náročný proces, zejména pro obsah zásilky. Každé zboží před odesláním technik ještě jednou testuje. Pak následuje důkladné zabalení do bezpečného transportního obalu. Balíky jsou pojištěné a opatřené manipulačními etiketami, aby se minimalizovalo riziko škod.

Poškozená zásilka - Při doručení zboží je na zákazníkovi aby zboží převzal a doma po rozbalení překontroloval^^. 99,9% zásilek přijede v naprostém pořádku. Reklamací je jen několik za celý rok z tisíců expedovaných zásilek. To je velmi dobré a svědčí to o kvalitě balení.

I přesto se může stát, že balík a nebo obsah dorazí poškozený. Co dělat? ** Pokud balík se zbožím jeví znaky poškození (promáčklé rohy, proražený karton, mokrý karton apod.), zboží od dopravce nepřebírejte a jako důvod uveďte podezření, že zboží může být poškozené. Informujte naší infolinku a sdělte co se přihodilo, zajistíme pro Vás náhradní zboží. Pokud je zásilka jen lehce poškozená a je naděje, že zboží nic není, takto poškozenou zásilku od přepravce můžete převzít s výhradou o poškození a to zapíšete vedle svého podpisu do předávacího protokolu dopravce. Pokud jste zboží převzali, okamžitě jej rozbalte, ponechejte přepravní obal a zkontrolujte, zda je v pořádku.

Pokud by bylo zboží poškozeno i přesto, že vnější obal nenese žádné známky poškození, není nic ztraceno. Ponechejte si přepravní obal a obratem nás informujte. Obsluha infolinky je pro tyto případy vyškolená. Zákazník po uplatnění reklamace a doplnění fotodokumentace obdrží náhradní zboží obvykle do dvou pracovních dnů.

Přečtěte si také:

* jak bude zpracovaná vaše objednávka
# jak bude doručena zásilka PPL
## odvíjí se od hodnoty zásilky, pod 10 000 Kč u tuzemských zásilek nadměrného zboží, bude naceněno individuálně po domluvě se zákazníkem. Většinou se jedná o objednávky nad 10 000 Kč, kde je doprava zdarma. Ceny pro zásilky na Slovensko jsou domlouvány individuálně.
^ platí pouze pro dopravu nového zboží, na webu je označeno prefixem v kódu produktu "TDCZ"
^^ jak se chovat k zásilce v zimním období
** jak na reklamaci zásilky

Máte další otázky?

Neváhejte nás kontaktovat na telefonu 315 810 830 nebo na emailu prodej@netstores.cz.