Vše o platbě objednávky

Platební metody


Uvědomujeme si, že i komfort v podobě široké možnosti platebních metod patří k modernímu on-line nákupu. Každý zákazník má jiné potřeby a preference. Níže naleznete přehled možností, které můžete využít.

  1. Platba v hotovosti na dobírku - peníze převezme v hotovosti pracovník dopravní služby při předání zboží. Potvrzení o zaplacení vám vystaví řidič dopravce, který hotovost přebral. Tuto metodu nedoporučujeme z hygienických důvodů - fyzický kontakt s hotovostí.
  2. Platba kartou na dobírku - u dopravce PPL (pro Slovensko DHL) je možné zaplatit kartou. Pokud by neměl řidič terminál funkční, bude toto upozornění obsaženo v SMS, kterou obdržíte v den rozvozu*, tento problém je však velmi výjimečný.
  3. Platba předem na zálohovou fakturu - do emailové schránky Vám přijde zálohová faktura v plné výši ceny zboží. Pokud jste objednali zboží z více skladů, obdržíte několik zálohových faktur, které je nutné jednotlivě uhradit. Po připsání peněz na náš účet zboží expedujeme#. Připsání peněz probíhá obvykle stejný den nebo den poté, co je platba odeslána.
  4. Okamžitá platba - po zvolení této metody zobrazíme údaje pro zadání platby v internetovém bankovnictví. Připsání peněz proběhne okamžitě, takže zboží ihned předáváme do expedice. Takzvané "Okamžité platby" nabízí: Air Bank, Creditas, Česká spořitelna, ČSOB, Equa bank, Fio, KB, Moneta, PPF banka a Raiffeisenbank.
  5. QR platba - po zvolení této metody zobrazíme platební QR kód. Mobilní aplikaci umožňující QR platbu a zároveň okamžitý převod mají: Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Equa bank, Fio, KB, Moneta a Raiffeisenbank. Připsání peněz proběhne okamžitě, takže zboží ihned předáváme do expedice.
  6. Platba kartou v eshopu - pro platby kartou používáme zabezpečený portál ComGate. Po provedení platby je předána informace o úspěšné platbě a objednávka se začíná zpracovávat.
  7. On-line platba v eshopu - Komerční Banka, Česká Spořitelna, mBank, Raiffeisenbank a další nejběžnější banky v ČR mají svá platební on-line tlačítka. Platba probíhá v odděleném rozhraní vaší banky. Připsání peněz proběhne okamžitě, takže zboží ihned předáváme do expedice.

Další informace k platbám

Potíže s platbou kartou/on-line - Pokud z nějakého důvodu dojde k chybě během platby a není možné dokončit platební proces, je několik způsobů jak to vyřešit. Prvním způsobem je, přihlášení do zákaznického účtu, kde v sekci "vaše faktury" stáhnete platební instrukce k objednávce. Platbu tedy můžete zadat přímo z vaší banky. Druhým způsobem je kontaktovat naše obchodní oddělení a požádat o nový platební odkaz, kde platbu dokončíte. Případně lze domluvit změnu způsobu platby.

Doba připsání platby - Rychlý bankovní převod, QR platby, platby on-line přes tlačítka banky, nebo kartou jsou okamžitě ověřené a zboží se předává do expedice. U banky, která nemá rychlé ověření platby, se obvykle čeká několik minut, nebo hodin. O připsané platbě vždy obdržíte potvrzení emailovou zprávou z našeho systému.

V případě, že potvrzení o zaplacení nedorazilo, prosím zkontrolujte dispozice platebního příkazu. Pokud byla platba odepsaná z vašho účtu, neváhejte obratem kontaktovat naši infolinku, kde Vám kolegové pomohou platbu dohledat. Také my sledujeme, zda objednávka byla uhrazena, pokud se platba opozdí, dostanete o tom informační email s nabídkou pomoci s dohledáním platby.

Přečtěte si také:

* jak bude doručena zásilka PPL
# jak bude zpracovaná vaše objednávka

Máte další otázky?

Neváhejte nás kontaktovat na telefonu 315 810 830 nebo na emailu prodej@netstores.cz.