Obsah:

Vše o nákupu

Vše o nákupu

Jak si vybrat zboží?

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v horním či levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, popřípadě část názvu. Je možné také vybrat zboží s pomocí operátora na informační lince 315810830. Telefonicky je možné zboží i objednat. Při výběru zboží je nutné pozorně číst podrobný popis produktu a také název. Konfigurace stejných typů se může mírně lišit, stejně tak obrázky mohou někdy zobrazovat typ s vyšší konfigurací. Pokud si nebudete jisti s konfigurací, typem či vybavením prodktu, neváhejte nás kontaktovat na 315810830 nebo na emailu prodej@netstores.cz. Použité zboží je vetšinou zasláno bez softwarových ovladačů a bez manuálů - veškeré informace jsou ale vždy dostupné na webu výrobce. Obrázky u použitéh zboží, které jsou na webu, jsou vybírány tak, aby buď přímo zobrazovaly konkrétní model, nebo alespoň typ designově co nejbližší - směrodatným vodítkem je název a typ produktu, nikoliv obrázek. U použitých počítačů nemusí být BIOS počítače v českém jazyce.

Jak hledat konkrétní produkt?

Na stránkách LevnaPC.cz je Vám k dispozici dvojí vyhledávání. Za prvé můžete vyhledávat pomocí políčka vlevo nahoře, do kterého vepíšete vše, co má obsahovat hledaný výraz a stiskněte Hledej!. Toto vyhledávání prochází celý katalog. Druhý způsob je filtrování konkrétní kategorie zboží, kterou si vyberete v levé části webu. Poté, co se Vám zobrazí seznam zboží, můžet využít políčko Filtruj! a také políčko Pouze skladem, které zajistí, že zobrazené zboží máme skladem a je tedy k dispozici k okamžitému dodání. Příklady: hledáte fotopapír do tiskárny. Do políčka vlevo nahoře zadáte foto papír a stiknete Hledej. Ve výsledcích, které se Vám zobrazí, můžete zaškrtnout Pouze skladem, popřípadě doplnit hledaný výraz v políčku Text o další, upřesňující výraz, například gramáž 175g. Nyní kliknete na Prohledat katalog a výběr se upraví. Prohledávání konkrétní kategorie zboží probíhá podobně s tím rozdílem, že filtr pracuje jen s vybranou kategorií. Jiný příklad: hledáte procesor Pentium s paticí 775. Přejdete do kategorie Nové zboží / PC komponenty / Procesory, zaškrtnete Pouze skladem a do políčka Filtruj napíšete Pentium 775. Poté kliknete na Filtruj! a zobrazí se Vám konkrétní nabídka.

Jak vložit zboží do košíku?

Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím odkazu v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku vymazat.

Jak objednat zboží z košíku?

Z košíku pokračujte tlačítkem Sestavit objednávku. Zkontrolujte způsob dopravy a pokračujte stiskem Pokračovat v objednání. Nyní se musíte přihlásit do systému (pokud jste již u nás nakupovali, tak jste obdrželi heslo) Pokud nakupujete poprvé, vytvořte si účet stisknutím Vytvořit nový zákaznický účet. Zde je nutné zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel), dodací adresu (pokud není stejná jako adresa fakturační) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu). Po založení Vašeho účtu potvrďte objednávku, na obrazovce se objeví potvrzovací text a číslo Vaší objednávky.

Jak mohu zboží zaplatit?

Způsob platby, který Vám vyhovuje si vyberete v průběhu objednacího procesu. Zde jsou možnosti:

  1. Platba v hotovosti na dobírku. Peníze převezme v hotovosti pracovník dopravní služby při předání zboží.
  2. Platba předem na zálohovou fakturu. Do emailové schránky Vám přijde zálohová faktura v plné výši ceny zboží. Po jejím uhrazení (a po připsání peněz na náš účet) zboží expedujeme.
  3. Platba přes online terminál Raiffeisenbank. Tento způsob platby mohou využít pouze majitelé účtu Raiffeisenbank. Připsání peněz proběhne okamžitě, takže zboží ihned expedujeme.
  4. Platba kartou. Pokud zvolíte způsob platby "Dobírka", je možné řidiči přepravní služby PPL zaplatit kartou. Platby kartou máme u dopravce povoleny.

Co se stane po objednání?

Na emailovou adresu, kterou jste zadali při objednání Vám obratem přijde potvzovací email s opisem objednávky. Systém předá Vaši objednávku technikům ke zpracování do skladu. V průměru do 2,5 pracovních dnů Vám pak zboží doveze přepravní služba. V průběhu zpracování zasíláme informace o přípravě zásilky. Dopravce by Vás měl předem informovat o přibližném času doručování zásilky formou e-mailu a SMS. Pokud se předání na nepodaří, je možné se domluvit na náhradním termínu doručení.