Vše o dopravě zboží

Dopravní metody a doba doručení


Zboží Vám dopravíme až do domu. Naším dlouhodobým cílem je jednoduchost, srozumitelnost při objednání a kvalita při doručení. Z následujících informací se dozvíte další užitečné informace.

  1. Dodací doba - v průměru zákazník obdrží své zboží do 2 pracovních dnů. Objednávka, která dorazí do 10 hodiny, se zpravidla ještě týž den odešle*. Řidiči PPL na sklady najíždí okolo 12 hodiny. Pozdější expedice po této hodině tak nejsou z technických důvodů možné.
  2. Dopravce PPL# - repasovaná technika a výprodejové zboží se expeduje ze skladů v rámci ČR, kde logistiku zajišťuje PPL.
  3. Dopravce DHL - repasovaná technika a výprodejové zboží se expeduje také na Slovensko. Kde pro doručení používáme síť DHL.
  4. Dopravce TopTrans - nové zboží se odesílá ze skladu Bor u Tachova, kde je pouze nové zboží a logistiku zajišťuje TopTrans.
  5. Osobní odběr - Nenabízíme. Díky absenci prodejny a tím i snížení nákladů, můžeme být levnější. Navíc pokud by se mělo zboží přesouvat na konkrétní prodejnu, čekali byste na něj déle, než když druhý den dorazí ze skladu přímo na vaši adresu.
  6. Polohy skladů - zboží se nachází na různých skladech v ČR, to kde je uložené vidíte v košíku objednávky. Prakticky to pro vás však nic neznamená, protože dopravné se u nás platí vždy jen jednou a je-li třeba další doprava z jiného skladu, je už zdarma.
  7. Doprava zdarma - u objednávky nad 10 000 Kč je dopravné zdarma.
  8. Cena dopravy ČR - u objednávek pod 10 000 Kč zaplatíte jen 119 Kč, za balné se neplatí
  9. Dobírka ČR - příplatek je 60 Kč, tato sazba se účtuje za každý balík.
  10. Cena dopravy SK - vychází okolo 7€ (záleží na denním kurzu).
  11. Dobírka SK - stojí okolo 4€ (záleží na denním kurzu).

Balení zboží a reklamace

Kvalita balení - Uvědomujeme si, že zaslání zboží je náročný proces, zejména pro obsah zásilky. Každé zboží před odesláním technik ještě jednou testuje. Pak následuje důkladné zabalení do bezpečného transportního obalu. Každý balík je pojištěný a opatřený manipulačními etiketami, aby se minimalizovalo riziko škod.

Poškozená zásilka - Při doručení zboží je na zákazníkovi aby zboží převzal a doma po rozbalení překontroloval^. 99,9% zásilek přijede v naprostém pořádku. Reklamací je jen několik za celý rok z tisíců expedovaných zásilek. To je velmi dobré a svědčí to o kvalitě balení. I přesto se může stát, že balík a nebo obsah dorazí poškozený. Co dělat? Pokud balík se zbožím jeví znaky poškození (promáčklé rohy, proražený karton, mokrý karton apod.), zboží od dopravce nepřebírejte a jako důvod uveďte podezření, že zboží může být poškozené. Informujte naší infolinku a sdělte co se přihodilo, zajistíme pro Vás náhradní zboží. Pokud je zásilka jen lehce poškozená a je naděje, že zboží nic není, takto poškozenou zásilku od přepravce můžete převzít s výhradou o poškození a to zapíšete vedle svého podpisu do předávacího protokolu dopravce. Pokud jste zboží převzali, okamžitě jej rozbalte, ponechejte přepravní obal a zkontrolujte, zda je v pořádku. Pokud by bylo zboží poškozeno i přesto, že vnější obal nenese žádné známky poškození. Není nic ztraceno, ponechejte přepravní obal a obratem nás informujte. Obsluha infolinky je pro tyto případy vyškolená. Zákazník po uplatnění reklamace a doplnění fotodokumentace obdrží náhradní zboží obvykle do dvou pracovních dnů.

Přečtěte si také:

* jak bude zpracovaná vaše objednávka
# jak bude doručena zásilka PPL
^ jak se chovat k zásilce v zimním období

Máte další otázky?

Neváhejte nás kontaktovat na telefonu 315 810 830 nebo na emailu prodej@netstores.cz.