Zákazníci se nás často ptají, jakou dopravou jim zboží přivezeme a jak bude probíhat komunikace s řidičem. Někdy vznikne potřeba se také domluvit na podrobnostech při doručení. Případně balíček doručit v přesně daný den apod. V tomto článku si vysvětlíme, jak to funguje a co dělat.


Jak funguje služba PPL?

U dodávky repasované techniky využíváme výhradně přepravní společnost PPL a její prémiovou službu “PRIVATE“, která zaručuje nadstandardní služby během doručení. Lze ji použít samozřejmě jak pro soukromé, tak pro firemní adresy. Výhodou je vyšší komfort při doručení, včetně komunikace s řidičem dopravce.

PPL private obsahuje tyto služby:
  • Doručení na soukromou adresu obvykle následující pracovní den
  • Možnost doručení do výdejních míst PPL Parcelshop nebo Parcelbox (mapa míst).
  • Komunikace s příjemcem e-mailem a SMS
  • Platba pomocí platební karty nebo v hotovosti
  • Sledování pohybu zásilky na www.ppl.cz a elektronické potvrzení o doručení

V praxi to funguje tak, že od nás jako od prodejce, obdržíte e-mailem po potvrzení objednávky i informaci o zpracování zákazky. Předvečer rozvozu dostanete další emailovou zprávu již od dopravce, abyste se na doručení mohli připravit. V den rozvozu pak dorazí informační SMS na váš mobilní telefon. V SMS naleznete kontakt na rozvozového řidiče, zda je možná platba kartou a další informace. Řidiče pak můžete na uvedeném čísle kontaktovat a domluvit s ním podrobnosti doručení.

Pokud balík potřebujete nasměrovat na jinou adresu, odběrné místo parcelshop, nebo změnit dobu doručení, to vše můžete provádět na stránce www.pplbalik.cz, kde můžete podrobnosti doručení upřesnit. To se může hodit, pokud potřebujete náhle odcestovat, nebo se jinak změní vaše životní okolnosti.

Jak na to?

Vyčkejte na email od dopravce, kde bude uvedeno číslo balíku (formát: 40000000000). Číslo balíku zadejte do políčka na stránce www.pplbalik.cz. Po zadání čísla, se vám objeví informace o zásilce, odesílateli a adrese doručení. V případě potřeby můžete změnit: Adresu příjemce, datum doručení, upravit telefon příjemce, nebo vybrat odběrné místo PPL ParcelShop.

V případě, že máte další otázky, nebo podezření, že se během dodání něco nezdařilo, je možné kontaktovat infolinku přepravce (225 331 500 / info@ppl.cz). Při dotazu na svou zakázku, mějte vždy připravené číslo balíku.

My v Netstores chápeme, jak je pro Vás důležitá kvalita doručení a že to ovlivňuje celkový dojem z nákupu. Proto platíme dopravci za prémiový způsob doručování, aby potíží s dodávkami bylo co nejméně.