Obsah:
Vše o nákupu
Vše o nákupu
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v horním či levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, popřípadě část názvu. Je možné také vybrat zboží s pomocí operátora na informační lince 315810830. Telefonicky je možné zboží i objednat. Při výběru zboží je nutné pozorně číst podrobný popis produktu a také název. Konfigurace stejných typů se může mírně lišit, stejně tak obrázky mohou někdy zobrazovat typ s vyšší konfigurací. Pokud si nebudete jisti s konfigurací, typem či vybavením prodktu, neváhejte nás kontaktovat na 315810830 nebo na emailu prodej@netstores.cz. Použité zboží je vetšinou zasláno bez softwarových ovladačů a bez manuálů - veškeré informace jsou ale vždy dostupné na webu výrobce. Obrázky u použitéh zboží, které jsou na webu, jsou vybírány tak, aby buď přímo zobrazovaly konkrétní model, nebo alespoň typ designově co nejbližší - směrodatným vodítkem je název a typ produktu, nikoliv obrázek. U použitých počítačů nemusí být BIOS počítače v českém jazyce.
Na stránkách LevnaPC.cz je Vám k dispozici dvojí vyhledávání. Za prvé můžete vyhledávat pomocí políčka vlevo nahoře, do kterého vepíšete vše, co má obsahovat hledaný výraz a stiskněte Hledej!. Toto vyhledávání prochází celý katalog. Druhý způsob je filtrování konkrétní kategorie zboží, kterou si vyberete v levé části webu. Poté, co se Vám zobrazí seznam zboží, můžet využít políčko Filtruj! a také políčko Pouze skladem, které zajistí, že zobrazené zboží máme skladem a je tedy k dispozici k okamžitému dodání. Příklady: hledáte fotopapír do tiskárny. Do políčka vlevo nahoře zadáte foto papír a stiknete Hledej. Ve výsledcích, které se Vám zobrazí, můžete zaškrtnout Pouze skladem, popřípadě doplnit hledaný výraz v políčku Text o další, upřesňující výraz, například gramáž 175g. Nyní kliknete na Prohledat katalog a výběr se upraví. Prohledávání konkrétní kategorie zboží probíhá podobně s tím rozdílem, že filtr pracuje jen s vybranou kategorií. Jiný příklad: hledáte procesor Pentium s paticí 775. Přejdete do kategorie Nové zboží / PC komponenty / Procesory, zaškrtnete Pouze skladem a do políčka Filtruj napíšete Pentium 775. Poté kliknete na Filtruj! a zobrazí se Vám konkrétní nabídka.
Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím odkazu v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku vymazat.
Z košíku pokračujte tlačítkem Sestavit objednávku. Zkontrolujte způsob dopravy a pokračujte stiskem Pokračovat v objednání. Nyní se musíte přihlásit do systému (pokud jste již u nás nakupovali, tak jste obdrželi heslo) Pokud nakupujete poprvé, vytvořte si účet stisknutím Vytvořit nový zákaznický účet. Zde je nutné zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel), dodací adresu (pokud není stejná jako adresa fakturační) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu). Po založení Vašeho účtu potvrďte objednávku, na obrazovce se objeví potvrzovací text a číslo Vaší objednávky.
Způsob platby, který Vám vyhovuje si vyberete v průběhu objednacího procesu. Zde jsou možnosti:
- Platba v hotovosti na dobírku. Peníze převezme v hotovosti pracovník dopravní služby při předání zboží.
- Platba předem na zálohovou fakturu. Do emailové schránky Vám přijde zálohová faktura v plné výši ceny zboží. Po jejím uhrazení (a po připsání peněz na náš účet) zboží expedujeme.
- Platba přes online terminál Raiffeisenbank. Tento způsob platby mohou využít pouze majitelé účtu Raiffeisenbank. Připsání peněz proběhne okamžitě, takže zboží ihned expedujeme.
- Platba kartou. Pokud zvolíte způsob platby "Dobírka", je možné řidiči přepravní služby PPL zaplatit kartou. Platby kartou máme u dopravce povoleny.
Na emailovou adresu, kterou jste zadali při objednání Vám obratem přijde potvzovací email s opisem objednávky. Systém předá Vaši objednávku technikům ke zpracování do skladu. V průměru do 2,5 pracovních dnů Vám pak zboží doveze přepravní služba. V průběhu zpracování zasíláme informace o přípravě zásilky. Dopravce by Vás měl předem informovat o přibližném času doručování zásilky formou e-mailu a SMS. Pokud se předání na nepodaří, je možné se domluvit na náhradním termínu doručení.