Odložená platba umožňuje našim zákazníkům odložit úhradu nákupu až o několik týdnů. Po rychlém ověření zákazníka obdržíme potvrzení o zaplacení a zboží okamžitě expedujeme. Tato služba může být náhradou platby na fakturu se splatností, nebo pomáhá nakoupit zákazníkům, kteří zrovna čekají na výplatu.

Jak to celé funguje?

V platební bráně si vyberete vhodnou volbu. K dispozici jsou dvě podobné služby, MALL Pay a PlatímPak od EquaBank. Platba v eshopu probíhá stejně jako každá jiná. Po výběru preferované platební metody jste přesměrování do zabezpečeného portálu, kde zadáte údaje a bude ověřena vaše bonita. Po tomto ověření, které zabere obvykle jen několik minut, budete po ověření přesměrování zpět. Po úspěšném ověření obdržíme platbu. Informace k úhradě pak obdržíte již od vybrané společnosti, s kterou případně řešíte i další služby, například další odklad, nebo převod na měsíční splácení.

Pojďme se podívat, jak každá služba funguje a jaké přináší výhody

MALL Pay

Poskytovatelem služby je společnost MallPay s.r.o.. Zákazník má možnost uhradit platbu do 50 dnů po doručení. Maximální částka platby MALL Pay je až 50 000 Kč. Pro účty na zkoušku je to 5 000 Kč a 14 dní na zaplacení. Ke službě je možné také sjednat platební kartu a získat tak další výhody. Pokud nestíháte splatit ve sjednané lhůtě, lze úhradu odložit za poplatek o další měsíc.

PlatímPak

Poskytovatelem služby je společnost Equa bank a. s.. Zákazník má možnost uhradit platbu bezúročně během 30 dnů nebo zvolit úhradu na splátky. Maximální částka PlatímPak je 25 000 Kč. V případě, že jste klientem Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení. Pokud nejste klientem, můžete odloženou platbu využít maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu. V případě, že nestihnete splatit závazek do 30ti dnů, můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky.

Za zkoušku nic nedáte

Co se stane, když poskytovatel zamítne mou žádost o odloženou platbu? Pokud by se nepodařilo z jakéhokoliv důvodu platbu ověřit a neprošla vaše žádost. Nevadí to, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Zboží u nás budete mít rezervované i tak a bude možné se domluvit na jiném způsobu platby. Pokud o zboží zájem mít nebudete, stačí říct a objednávku stornujeme.

V případě dalších otázek, můžete kontaktovat naši infolinku (emailem/telefonem), rádi vám pomůžeme.