Níže uvedené pokyny vám pomohou při vyřízení reklamace rozbité zásilky dopravcem.
Především je nám vždy moc líto, když zákazníka potkají potíže při doručení. Nikdy to nevnímáme jako problém zákazníka, ale jako náš problém. Zákazníkovi zpravidla ještě týž den posíláme náhradní zásilku a veškerou agendu, kterou je nutné vyplnit pro pojišťovnu, řešíme my. Samozřejmě si uvědomujeme, že nejlepším řešením je prevence a tak neustále pracujeme na zkvalitnění balení a také s dopravcem na minimalizaci rizik. To má pozitivní vliv, protože na 1000 odeslaných zásilek připadá maximálně jedna škoda, nebo není ani jedna rozbitá zásilka.
I když se snažíme dopady na zákazníka minimalizovat, vždy je nutná alespoň minimální součinnost z jeho strany. K tomu patří:
Fotografie slouží pro likvidátora pojišťovny. Jsou také nutné jako důkazní materiál o škodě ke které došlo. Fotografie pořiďte dle následujících instrukcí.
1) Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit atd.
2) Detail obalu v místě poškození.
3) Detail adresní etikety PPL CZ/DHL.
4) Výplně a umístění zboží v balení.
5) Samotný poškozený obsah.
6) Štítek s výrobním číslem poškozeného zboží (sériové číslo) - pokud poškozený obsah tímto číslem disponuje.
Obrázky foťte s malým rozlišením aby velikost jedné fotografie nepřesáhla 500 kB.