Reklamační formulář

Chcete-li zahájit reklamaci, můžete použít tento formulář. Po vyplnění formuláře Vám obratem zašleme automatické potvrzení o přijetí žádosti o zahájení reklamace. V pracovních hodinách Vás bude pracovník zákaznické linky kontaktovat zpět s návrhem řešení. Podrobné informace o uplatnění a vyřizování reklamace najdete v reklamačním řádu.

Žádost o zahájení reklamace



Popis závady

Číslo objednávky nebo faktury

Jméno a příjmení

E-mailová adresa

Telefonní číslo

Datum

Poznámka

Chci odeslat zdarma z PPL parcelshop
(Jak to funguje?)



Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle do týdne. V ojedinělých případech, zejména když se čeká na náhradní díl, můžeme potřebovat využít celou zákonnou lhůtu.
O přijetí reklamace a jejím vyřízení budete informováni e-mailovými zprávami.
nepřihlášený