V případě, že jste správně objednali, na Váš email zadaný při objednávce, dorazí potvrzení objednávky. Každá objednávka má přidělené číslo, které si prosím uložte, pokud byste měli dotaz na objednávku, bude potřeba jej vždy uvádět při komunikaci pro identifikaci.

Vaše objednávka během zpracování získá několik statusů a obdržíte několik informačních emailů. Stav objednávky můžete také sledovat on-line.

Statusy se liší podle typu platby:

Objednal jsem s platbou dobírkou / kartou při převzetí

Nová

nová objednávka, která čeká na zpracování

Připravujeme

technik pracuje na zboží

Připravena

zboží je připraveno k předání přepravní službě

Expedována

zboží bylo odvezeno dopravcem

Dodána

zboží dodáno


Objednal jsem s platbou zálohou / on-line Raiffeisen

Čeká na platbu

nová objednávka, která čeká na zaplacení

Zaplaceno

Platba byla v pořádku přijata

Připravujeme

technik pracuje na zboží

Připravena

zboží je připraveno k předání přepravní službě

Expedována

zboží bylo odvezeno dopravcem

Dodána

zboží dodáno


Po dodání zboží dopravcem obdržíte automaticky na Váš email také elektronicky fakturu.

Další informace naleznete v častých otázkách k dopravě anebo v článku o přepravě PPL a nasměrování na jinou adresu.